Datele cu caracter personal vor fi colectate și prelucrate de către site-ul PrimoWeb numai în măsură permisă prin Regulamentul European nr.679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal și privind liberă circulație a acestora precum și prin orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României.

1. Colectarea datelor personale

Solicitam anumite date personale DOAR in cazul in care doriti sa colaborati cu noi privind dezvoltarea unui proiect. Daca sunteti persoana fizica sau persoana juridica, datele introduse in formularul de contact sau prin alte mijloace de pe website-ul nostru vor fi stocate temporar si folosite pentru a va putea contacta ulterior pentru mai multe informatii.

2. Tipul de date personale pe care le colectam si in ce scop:

  • Nume si prenume – date care vor fi folosite pentru a stii cum sa va adresam, iar ulterior pentru generarea facturii si contractarea serviciilor;
  • Telefon – colectam numarul de telefon pentru a il folosi ulterior ca mijloc de comunicare;
  • Email – colectam adresa de e-mail pentru a o putea folosi ulterior ca mijloc de comunicare;
  • Nume companie – pentru generarea facturilor si contractarea serviciilor;

Alte informatii mai pot fi cerute pe acest website, in cazul in care este necesar pentru a va oferi o experienta cat mai placuta si rapida.

3. De la cine colectam datele personale:

  • 3.1 Direct de la dumneavoastra, in cazul in care ne contactati telefonic.
  • 3.2 Prin intermediul website-ului si a formularelor de contact sau alte mijloace adaugate.

4. Furnizarea datelor personale este:

  • 4.1 Voluntara, fara a avea in vedere incheierea ulterioara a unei relatii comerciale
  • 4.2 Obligatorie, in vederea achizitionarii serviciilor noastre si implicit, pentru incheierea unei relatii comerciale si a inregistrarii fiscale a acesteia, inclusiv a facturarii.

5. Prelucrarea datelor personale are loc in urmatoarele situatii:

  • 5.1 Atunci cand exista o cerere din partea clientilor/potentialilor clienti (cerere verbala sau scrisa).
  • 5.2 Cand este necesara incheierea unei relatii comerciale, respectiv incheierea unui contract de prestari servicii pentru achizitionarea serviciilor noastre.
  • 5.3 Atunci cand primim o cerere de oferta, indiferent de modul in care a fost trimisa (prin email, formular de contact, verbal sau alte mijloace).
  • 5.4 Datele personale mai pot fi prelucrate atunci cand exista un contract de servicii intre compania noastra si client (spre exemplu, contract de mentenanta) iar datele transmise vor fi astfel stocate si utilizate pentru rezolvarea solcitarilor clientului.

6. Scopul prelucrarii datelor personale

  • 6.1 Datele dvs. vor fi prelucrate numai in scopurile mentionate la punctul 2. din prezenta informare.
  • 6.2 In cazul in care datele dvs vor trebui prelucrate in alte scopuri decat cele prezentate la punctul 2, va vom informa inainte de a le prelucra, iar acestea vor fi prelucrate numai cu acordul dumneavoastra.

7. Cookie-uri:

  • 7.1 Cookie-urile sunt fragmente de informatie pe care site-ul le transfera utilizatorilor pentru a putea tine evidenta. In timp ce va aflati pe un site, cookie-urile salveaza preferintele dumneavoastra si astfel fac navigarea pe web mai usoara. Majoritatea website-urilor folosesc cookie-uri. Acestea nu sunt folosite pentru stocarea informatiilor personale, ele ne arata cum si cand vizitatorii folosesc site-ul, si ne ajuta sa vedem care sunt zonele populare si care nu sunt.
  • 7.2 Folosim cookie-uri (texte speciale) pentru o buna evaluare a comportamentului utilizatorilor pe website-urile noastre in scopul oferirii serviciilor de marketing in mod corect si pentru ca utilizatorul sa poata beneficia de toate facilitatile site-ului pe care il viziteaza (formular de cumparaturi, magazin online, etc, in functie de specificul website-ului). informatiile pe care le colectam prin cookies si gif-uri transparente pentru a crea un “profil” al preferintelor dumneavoastra.
  • 7.3   Puteti dezactiva cookie-urile folosind preferintele browserului. Astfel, puteti seta browser-ul sa refuze toate cookie-urile sau sa indice atunci cand un cookie este trimis. Insa, va aducem la cunostinta faptul ca, atunci cand cookie-urile sunt dezactivate, este foarte posibil ca anumite functionalitati ale website-ului sa nu poata fi folosite ori sa aiba o viteza de incarcare foarte lenta.

8. Dezvaluirea datelor personale

  • 8.1. Datele dvs. personale pot fi dezvaluite anumitor destinatari, respectiv parteneri ai agentiei noastre, in cazul in care prin contractarea serviciilor noastre, este necesar acest lucru (de exemplu, in cazul in care doriti achizitionarea de domenii internet prin intermediul nostru, este necesar ca datele dvs personale sa fie transmise catre furnizorul si partenerul nostru de hosting. Refuzul de a transmite datele dvs., corecte, pentru achizitionarea domeniilor internet, duce la imposibilitatea de a inregistra un domeniu de internet prin intermediul nostru).
     

9. Perioada de stocare a datelor

  • 9.1. Datele dvs vor fi stocate pe o perioada de timp limitata, respectiv pe toata perioada contractarii serviciilor si pana la expirarea duratei de contractare a acestora. Toate datele (facturare, de logare) sau orice fel de date care permit accesul sau au legatura cu o entitate, vor fi eliminate complet din mediul criptat in care au fost stocate temporar de catre agentia noastra pentru a va putea administra mai usor totul.

10. Transferul datelor personale in afara UE sau SEE

  • 10.1 Site-ul PrimoWeb nu transfera datele dvs. personale, catre tari din afara UE sau SEE.

11. Securitatea datelor personale

  • 11.1 Securitatea informatiilor primite din partea vizitatorilor sau a clientilor, este foarte importanta pentru noi.  Serverele pe care datele sunt stocate, au implementate masuri de siguranta, precum:

– recuperarea datelor personale

– descoperirea breselor de securitate

– descoperirea cauzelor breselor de Securitate

– limitarea incalcarii securitatii

In cazul in care descoperim faptul ca s-a produs o incalcare a securitatii datelor dvs personale, vom informa imediat managementul companiei titulare a serverelor, aceasta urmand a lua toate masurile pentru restabilirea securitatii datelor, va depune toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu si va notifica Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertatile persoanelor carora le-a fost afectata securitatea datelor personale.

12. Drepturile utilizatorilor

Conform noului Regulament GDPR, va prezentam in cele de mai jos, care sunt drepturile pe care le aveti in calitate de utilizatori/clienti.

Dreptul la informare – se refera la dreptul de a fi informati asupra tuturor aspectelor prezentate anterior.

Dreptul de acces – aveti dreptul de a obtine confirmarea din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.

Dreptul la opozitie – dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale daca prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public. Deasemenea, daca prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune prelucrarii oricand.

Dreptul la portabilitatea datelor –aveti dreptul de a primi datele personale intr-un format care sa  poata fi citit automat  si care sa permita ca datele sa fie transmise direct altui operator.

Dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – puteti solicita ca datele sa fie sterse, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care apar urmatoarele situatii: datele nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; iti retragi consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.

Dreptul la restrictionarea datelor – aveti dreptul de a cere restrictionarea datelor pe o perioada de timp, de exemplu, in situatia in care s-a luat decizia stergerii datelor dumneavoastra iar dumneavoastra considerati ca va sunt utile in diferite situatii, precum exercitarea unui drept in instanta. Deasemenea, in cazul in care contestati acuratetea datelor ori prelucrarea este ilegala, puteti solicita restrictionarea datelor.  Astfel, in urma primirii unei cereri din partea dumneavoastra si in urma verificarii acesteia, vom stopa prelucrarea datelor personale pe o perioada de timp.

Dreptul la rectificarea datelor – puteti solicita rectificarea anumitor date personale, in cazul in care acestea sunt incomplete sau inexacte. Astfel, in functie de scopul prelucrarii, puteti completa si apoi transmite datele personale care lipsesc sau nu sunt corecte, fiind posibila chiar completarea unei declaratii pentru conformitate.

Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, atunci cand constatati ca v-au fost incalcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale.

13. Cum ne puteti contacta

Pentru orice intrebari si orice solicitari cu privire la prelucrarea datelor personale, ne puteti contacta astfel:

Raspundem prompt la orice situatie privind protectia datelor personale, iar daca noi nu v-am multumit (desi o vom face) atunci va recomandam sa va adresati catre Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal avand ca adresa web “dataprotection.ro”.